Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. január 14. 18:00 - csubeszshuriken

Daughters szépen befotózva - A Less Sex című számuk videója

less_sex_28w.jpgEzidáig nem kísértem le ezt a hiányt ilyen pontosan, de most hogy olvastam belegondoltam és még tényleg sosem láttam Daughters videót. A tavaly megjelent elképesztő lemezhez is csak szöveges cuccok készültek, szóval több mint tíz évnyi fennállás után tényleg ez az első. Viszont ez nagyon szépen megcsinálta Jeremy Wabiszczewicz rendező a zenekarnak. Bár a dolog családban marad, hiszen ő egyben a zenekar egykori gitárosa is. Nekem meg nagyon tetszik, amikor valaki egy fotós szemével készít videót és azt természetesen feketében és fehérben. Színek nélkül ábrázolni igazából a legdurvább photoshop, hiszen a valóságban képtelenek vagyunk így látni, mégis milyen érdekes, hogy mennyivel átütőbb így megmutatni valamit. 

Harmonizálva az album egyik legelegánsabb és legautentikusabb tételével, ami nekem az első hallgatás után úgy jött le, mint modern folk / blues dal az ördögien elektromos huszonegyedik századból. A refrénje is abszolút múltbeli, a mondanivalója meg időtlen. "I let it into my bed , I gave it complete control - led a long way down." Szóval Christine Adams modell testképei mellett nem csodálkoztam a kigyón és a farkason, mint szerepeltetett szimbólumukon. Akit pedig a videón túl érdekel, hogy mit írtam a You Won't Get What You Want című lemezről, az ITT elolvashatja. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr6714562442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása