Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. január 11. 15:30 - csubeszshuriken

Punk and Roll bombázás - Hank Wood and the Hammerheads

ec19424daf0f909f34500e7194417bb6-rimg-w720-h478-gmir.jpgOlvastam olyat is, hogy hasonló, mint a Gas Huffer, az Impala és más garázs bandák. Ezzel nem tudok vitatkozni. Viszont belőlem első hallás után és ennél a két új számnál sem lehet kiverni, hogy itt The B-52's hatások vannak nem gyengén, még ha nem is tudatosan. Meglehetősen szeretem a Fred Schneider és Kate Pierson féle bombázásokat, szóval gusztusos a flashback.

A Hank Wood and the Hammerheads faszán összerakta magát és ezt a tökös montázst, ahol csak úgy repülnek a surf rock és hardcore szilánkok is. Legalábbis, ami az élő előadásmódot illeti, mert odapörkölnek a kis buliknak rendesen. Úgy olvastam 2011 óta, de bemutatkozó nagylemez csak tavaly született. Ami horzsol rendesen, lehet komálni. Mint a két új számot is, ami pár napja publikus. Én meg összeraktam lejjebb mindent, amiről szó volt. Tokkal és vonóval. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr6014554860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása