Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. június 17. 10:00 - csubeszshuriken

Hallgasd meg még egyszer - The Devil's Trade és a Dead Sister

021vi55ls-trade.jpgMondhatnám, hogy erről is lecsúsztam, mert az elmúlt pár napban már mindenki kirakta, de szerencsére én nem híreket írok, inkább simán csak rajongok és a rajongásom időtlen. Dávid azt hiszem a Lingua Ignota koncerten súgta meg nekem, hogy útközben ebből egy Season of Mist kiadó lett, én meg vele örülhettem, ez ugyanis nem kis dolog. - A bendzsóra és gitárra épülő szólóprojektek után egy nagy metál kiadó általában nem kapkod.  - Emlékszem az első estékre, amikor mondjuk Óbudán harminc földön ülő embernek játszott és ő is azt hitte, hogy ez így marad. Azóta viszont sok minden történt, profivá érett a The Devil's Trade, van klassz lemezszerződés és így érkezünk meg a harmadik lemezhez. Ami augusztus 28-án jelenik meg és a címe The Call of the Iron Peak lesz. Az első publikus tétel pedig a Dead Sister, vagyis hallgasd meg még egyszer. Én egyszerre megszoktam úgy hétszer. Szeretem benne az embert. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr115815044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása