Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. július 03. 18:00 - csubeszshuriken

'Prém Pride World Wide - Veszprémi underground válogatás kazettán

a4138436016_10_1.jpgJómagam is kisvárosi kölök vagyok, azaz Dunaújvárosból származom és onnan vitte az élet Pécsig a dolgom, szóval ez az a két hely, amire kicsit jobban rálátok. Vagyis csak látnék, mert lófasz sincsen a két városban összesen. Max pár metál banda az egyikben. Szóval abszolút értem a veszprémi örömöt, hogy ott meg valami felpörgött és össze lehetett szedni ehhez a válogatáshoz tíz nevet, mind elég eredeti underground produkciók. Én például mindig azt hiszem, hogy képben vagyok, de Bojang Bugami és a Sheep In Wolves' Clothing sem volt meg. Beszarás hatásos hardcore-punk bandák ezek, geci nagy például a Március szövege. Aztán a dallamosabb Makeshift Promise és a Zyklonfilter, én például ezekkel sem voltam képben. Laci Akusztik Band, PFA és Nauru. Ezeken túl végül is minden meglepetés volt, de abból a jobbik féle.

  

Kurvára beütött a Dózsa Reggel, gondolkodtam is rajta, hogy még mennyi ilyen lehet, amit nem ismerek. Több elektronikus zenét az arcomba! Dub techno foreva! Amúgy meg mindenkit ki lehet emelni, Monoton / Monokrom ugyanis is szintén zseni. Valami drone / amibent mutyi lent jó mélyen. Mindenkitől van két felvétel. Kurva jó volt egyben meghallgatni, Nauru és aztán Laci Akusztik. Aztán még egy kis szaggatás, mélyrepülés egy és kettő meg a Leap. Nyilván a kazettán is majd nagyon szépen domborít, mert hogy lesz az is, innen meg ingyen letölthető. Hajrá Veszprém meg minden, rendelés ügyben pedig makkur85@gmail.com lesz a cím. Egy jó ezres a kazi. 105933046_263980148241589_4694605802823924244_n.jpg

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr5915980436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása