Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. november 27. 14:00 - csubeszshuriken

Storm{O} és Anchorless Bodies - Ingyenes buli a Robotban

image014.jpgValamikor pár hónapja már belehallgattam egyszer és most végig toltam az olasz Storm{O} második lemezét. Elég érdekes kombinációt nyomnak, amit az olasz nyelvű ének csak tovább fűszerez, szóval az Ere című lemez tele van értékelhető pillanatokkal. Az emocionális jajveszékelés mögött jól átgondolt zeneiség van, ami csak hasonló, mint a Converge, mert sokszor sokkal dallamosabb és iszonyat okos, de ez az okosság a jobbik fajtából való.

A hardcore ezen hajtásához pedig olyan metálgitár technikát tesznek, amitől combosabb is az egész. Remek szerda esti anyag, ha épp van sansz eljutni a Robotig, ugyanis ott játszanak holnap, azaz november 28 – án. Az Anchorless Bodies társaságában, akiket, ha mozogsz itthon ilyen bulik felé, már egészen biztosan ismersz és megnéznél. Én azonban nem fogok, de gondoltam idepakolom ezt, mert szerintem elég szimpatikus, hogy a zenekarok és a szervezők összehozzák, hogy ilyen is legyen. A két banda aktuális kiadványait pedig beraktam ide, ha már róluk van szó. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr4314396212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása