Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. május 19. 16:00 - csubeszshuriken

Squelch Chamber - Down So Low EP (2020)

a1230316001_10.jpgHa engem kérdezel, én őszinte leszek és megmondom a frankót, hogy azért szar ez az oldal, mert kurva kevés az olyasfajta noise, ami végett kurva nagyot csalódsz, mert azt hiszed, hogy zene lesz, de megint csak szét akarják verni belül a zavaros fejedet. Eredetileg különben az volt a terv, hogy elég sok ilyen kísérleti szarságot kiteszek, amit rajtam kívül csak ketten értékelnek és elszállok gecibe, hogy én vagyok a legnagyobb underground jampec. Azt meg tényleg rohadtul szégyellem, hogy megkötöttem azt a sok kompromisszumot, de most a bűntudat útján járva ebből valamit behozok, mert ez a cuccos tényleg roncsol. Sípoló, csiszoló, dühítő, nyomasztó zajok a legsötétebb sarokból, közben forró szilánkok repülnek. Új Squelch Chamber kislemez. 

Egy tizenöt perces bemutatkozóanyag, amin végighorzsolnak az ipari és a noise hatásokkal. Szeretem az ilyen szuper kompromisszummentes cuccokat, valakik odaát legalább annyira elszálltak, mint amennyire mondjuk a Bastard Noise szokott. Csipetnyi grindcore, maréknyi téboly, hogy mit érzel közben, azt meg abszolút rád bízom. A Brain Closed For Bug Spraying egy leégett mosógép. Erőkart szereltek rá és egy bombatölcsérben ütik vele valami kozmikus titánbogár tévé méretű fejét.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7815707770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása