Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. február 17. 18:30 - csubeszshuriken

Már zajlanak a próbák - Tavasszal Fermentatio koncert Egerben

Mindjárt az elején szeretném tisztázni, hogy ez az egri banda az abszolút kedvencem. Első körben a Tűzgyújtó szövege volt, ami megevett, de zenei értelemben is felégetett a Felülnézet demo nyolc nagyon súlyos száma. Szokatlan ős-thrash elmebeteg Leukémia felfogásban, de néha még gyorsabban és felfoghatatlan death metálba hajlásokkal, meg váltott acsarkodó, vagy üvöltöző énekkel. Versszerű elborult, de nagyon éles szóképekkel., számomra mindig is ezek maradnak a legjobb hazai szövegek. Kilencvenkettőben jött ki kazettán az anyag, amitől teljesen megőrültem, de aztán elvesztem és elvesztettem. Pár évvel ezelőtt még az is valószínűtlennek tűnt, hogy újra beszerezzem, de aztán az egykori E-Klub kollekciójából megmentett szalagot megkaptam ajándékba és jelentem még ma is elég jól szól - Kösz Milán! - de koncertről álmodni sem mertem. Ennek a sztorinak ugyanis van vagy harminc éve. 

Vagyis egészen pontosan 26, hiszen '94 óta inaktív a zenekar. Gondolhatod, hogy beszartam mikor tegnapelőtt meghallottam, hogy próbálnak és állnak is annyira jól, hogy abból hamarosan koncert legyen. Közös cimborának Rudinak küldték és konkrétan ez az üzenet: ”A zenekar 94-ig volt aktív. 26 év után keltettük újra életre. A jelen: Búzás Koka dob, Béres Vikesz gitár, Karsai Robot gitár, Bélteki Palek ének, Kollár Lackó bass. A próbák megkezdődtek. A nyár előtt szeretnénk egy egri koncerttel kezdeni. Köszönjük a támogatásotokat! Üdv. Fermentatio” Avagy nincs kegyelem, hamarosan irány Eger! A Tortúra vagy a Kiválasztott  végett a színpadot úgy is kirágom alóluk bazdmeg! Ezt a legkomolyabban mondom, már most rohadtul várom. Addig meg lehet csemegézni az egykori archív felvételekből. Tök jó, hogy fent vannak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7615478204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása