Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. szeptember 07. 17:00 - csubeszshuriken

Portrayal of Guilt - Suffering is a Gift (Closed Casket Activities, 2019)

a2234309228_10.jpgTudom sokszor túlzásokba esek - másnak talán unalmas is lehet - ahogy túlcsordulva nyalok körbe egy-egy aktuális bandát vagy albumot, de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy kurva sok új zene van, nekem meg nincs időm mindenre, ezért csak a legjobbakat írom meg. A Macska nem egy objektív híroldal vagy ilyesmi, itt egyedül csak én rajongok és bevallom nekem ez nem megy máshogy. Röviddel a nagylemez után kijött egy új Portrayal of Guilt cucc, alig néhány percben demonstrálva a banda egyre csak növekvő erejét. A Suffering is a Gift ugyanis egyből a sarokba ültetett és miután vagy háromszor meghallgattam ezt a kislemezt, el kellett, hogy gondolkodjak azon is, hogy mi a faszt írhatnék ilyenkor mást, ha nem ezt és nem így...

Mert a szívem helyén nekem már akkor elkezdett épülni a halálcsillag, mikor az első saját néven kihozott kislemez beakadt. Aztán az acsargásból tavaly novemberben is beütött egy nagyobb adag, annak Let Pain Be Your Guide lett a címe, de a koszos pinceajtót mögöttem, most ez a tízperces motyó is rám rúgta. Tudom furcsa örülni ennek a tökre beteg hangzásnak, de amit ezek a texasi srácok itt elkaptak, az lehet akár egy műfaj újjászületése, eszerint pedig a halálnak is van jövője. Az olyan bandák, mint a Young And In The Way és még néhány ugyanis egyszerre fogalmazták újra a crust punk és a black metál lényegét. Én pedig most velük emlegetném a leghatározottabban egy lapon a Portrayal of Guilt nevet. Totál nyomasztó az atmoszféra, minden átvezetés hidegrázás, de nincs megállás. Csak ez a kegyetlen, elmebeteg gitárhangzás, ahogy a jövőbe mutat, de minden témából csak egy percet kapsz. Éhes maradsz és ettől kerek, szerintem felülmúlták a mostanában szokásos trendeket. Azoknál a dobos is sokkal gonoszabb, de nyilván sokat köszönhetnek a stúdiónak is. Tényleg veszettül szólal meg, tök nem zavar, hogy tök modern. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr1715050696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása