Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. április 12. 14:00 - csubeszshuriken

Kapkodós pesti punkportéka - Beköszön a Fuck Bad Things

a0527958630_10.jpgEzt az oldalt igazából azzal a sunyi szándékkal hoztam létre, hogy a haverjaim zenéit úgy nyalhassam körbe, hogy közben még véletlenül se kelljen egymás szemébe nézünk. Én nem ítélek el semmit, de egy olyan érzékeny pillanatból, ahol a csörömpölést, mint személyes küldetést magasztalom tudjuk, hogy bármi lehet, de arra a bármire azt hiszem én még nem vagyok felkészülve. Mindenesetre, aki ez esetben elfogulatlan és szigorú írást szeretne, azt én szeretném arra kérni, hogy inkább azért könyörögjön, hogy osszam be jobban a havi fizetésem. Mert a Fuck Bad Things dobosa egy szentember, aki egyértelmű, hogy szentemberekkel zenél együtt, hiszen más minőségű humanoidokkal nyilván nem találta volna meg azt az összhangot, ahol a keleti punk és a nyugati punk Budapest valamelyik koszos, szenes pincéjében ilyen jól összeforrott.

Nekem az tetszik kurvára ebben a hat számban, vagyis a MEGVANEZIS című bemutatkozóanyagban, hogy minden eszembe jut róla, amit a hazai hardcore vonalon imádok, de egy kedvenchez sem hasonlít annyira, hogy azt érezzem kópia. Hallom benne a nyolcvanas évek pesti nagyjait, meg hogy az SCHC cuccok és a Tisztán is szarrá lett hallgatva - hasonlóak a dallamok, úgy hatnak a csordázások - de négy másik ember mindig mást hoz össze és a Fuck Bad Things első cuccának is megvan a saját kis bája, bombája, bukéja.

Meg amúgy nagyon faszán is szól, ez már a Tarthatatlan című számból is kiderül, mert a dobsound ötös - öblös korai ploitedes - a basszus meg horzsol, de kajakra. Nem hiszem, hogy egy pincés punklemezen ennél többet kéne tologatni, gondolkodni, mert az csak elbaszná az egészet. Inkább Basszuk Meg, mert abban is brutális az a gitár, jó mélyen lent a gányban, esküszöm jobban szól, mint az új Discharge. De túl se akarom lihegni, szóval a lényeg csak annyi, hogy a Jóri hangja jól áll ezeknek a kapkodós bunkóknak - tiszta sor szövegekkel - az Álom szerintem még simán sláger is lehet. Én mostanában megint végigtoltam a nyolcvanas éveket, itt abszolút ugyanaz az a hullám, totál okádék a hangulat. A kitartásért meg maxi tisztelet, hogy kiálltok a régi magyar punk receptek mellett! Szóval jöhetnek a koncertek, szeressétek ti fejek! A félelem van mindenek felett! Vagy a punk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr4414760614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása