Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. március 31. 16:00 - csubeszshuriken

Elitista sxe ökölrázás helyett - Itt a második chokehold szám

maxresdefault_2_3.jpgKint van a második chokehold szám az új lemezről. Keringet egy ideje a hír, hogy több, mint húsz év után visszatér a banda, aztán nagyjából egy hónapja meg is jött az első publikus felvétel. A Profit Over People viszont sokkal jobban adja! A tegnap megosztott új nóta az előzőhöz képest inkább azt mutatja, hogy a legendás zenekar minden tekintetben megmarad a saját hangjánál. A lassabb, kivárásos témában, magában a szám hangzásában és a szövegében is ott van a durva, úgy tűnik mégiscsak van még mit mondani. Plusz a banda számhoz fűzött kommentárja is nagyon tetszett, megérintett. 

Nem megmondani, hogy más mit csinálhat vagy mit nem csinálhat, hanem abban segíteni, hogy lehetősége legyen változni. Én tizenhat évesen találkoztam először a straight edge hozzáállással és az azt körülbástyázó bandákkal, filozófiákkal. Talán ösztönösen is érezhettem, hogy szükségem lenne olyan értékekre, amik fékként működnek az egyre vékonyabb jégen való táncban. Szóval próbáltam kapaszkodni, kaptam egy kis lendületet, de az érzéseim végül elvittek és egy szép straight edge gyűjtemény mellett, két évvel később már heroin függő voltam. Mondhatnánk, hogy kifalsultam - a szemellenzős vonal szerint -  de ma már tudom, hogy nem az ördög költözött belém. 

Egyszerűen csak egy komplex érzelmi deficittel és a saját valóságomra reagáló sziklaszilárd ellenállásom szövedékeivel - a társadalmi nyomás, hatások és sebek mentén kialakult, jól bevált vészkijáraton keresztül - hajszoltam bele magam a betegségbe, ahol a kényszer egyre rosszabb döntéseket hozott meg helyettem, sajnos út közben magamat is elveszettem. Mégis voltak olyanok, akik nem mondtak le rólam és segítettek megérteni magamat, közben meg mutattak egy utat - amiben nincsen orvos és xanax - nekik köszönhetem az elmúlt tizenöt évet, amióta teljesen tisztán élek. Mióta megint ugyanazokat hallgatom és követem, mert visszataláltam az egykor elvágott saját gyökereimhez és ma már az vagyok, aki egy szermentes élet üzenetét hitelesen tudja képviselni és más függőknek is segít ezzel talpra állni. Ítélkezni könnyű, beleérezni nehezebb. Egoista, elitista ökölrázás helyett - szerintük talán meg kellett volna döglenem - inkább nyújtani kell a kezed. A függőség nem csak az egyén, hanem a társadalom betegsége és vesztesége is. Nekem - Erről szól a Profit Over People. chokehold ezúttal most nagyon jól szól. Áprilisban meg jön a lemez. With This Thread I Hold On lesz a címe és még az is lehet, hogy jó lesz ez, van egészséges sxe. Most már várom. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8114729995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása