Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. március 06. 16:00 - csubeszshuriken

Új Oozing Wound album - Új Oozing Wound videó

oozingwound.jpgMikor az első Oozing Wound lemez átlovagolt az arcomon, csak kapkodtam a fejemet. Totális 'out of space' thrash, aminek közelről sincs egyfolytában Voivod szaga. Nem tudom mennyi füst kellett ehhez, de abszolút sikerült elvonatkoztatni bármilyen mai metál valóságtól és én imádom a meglepetéseket. Aztán két éve jött a Whatever Forever lemez és az is faszán megcsinált. Padlógáz a ködben, követhetetlen hangzásvilág és furmányos, cikázó gitárok. Meghallgattam párszor és már a folytatást vártam,  akkor teljesen rájuk csúsztam. 

A folytatásra pedig egészen pontosan eddig kellett várni, márciusban ugyanis megérkezik a harmadik lemez. High Anxiety lesz a címe és úgy fest megint tűhegyes lesz az éle, de ezzel a nagyon cuki garázsbanda lazasággal és hegyekbe hordott baromsággal. Nem veszik túl komolyan magukat a srácok, de a történet ezzel együtt is kurva jól működik. Meg videó is van. Meg higany is van. Meg az egész megint kurvára cseppfolyós.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr914670341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása