Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. február 18. 14:00 - csubeszshuriken

Jó kis bunkó bakancsos - A PMS 84 még mindig odabasz

d22885b99643365345d1d2381070e9ef.jpgNem új cucc, de nagyon parasztos, jó kis bunkó, tarajos bakancsos. Belefutottam megint és nem mehettem el mellette. Körülnéztem inkább, hátha van valami frissebb cuccuk, de minthogy olyat nem találtam, gondoltam legyen itt az utolsó és egyben legjobb, hátha van még akit nem baszott meg a PMS 84. Akik hozzánk ugyan nem jutottak el két éve, de Bécsben baszki voltak és nyomta velük a Padkarozsda. A portlandi bandákban még sosem csalódtam, de amerikai punkoknak ez a UK82 dolog még nem állt jól ennyire, mint ezeknek. 

Tudom nem kell egymás faszát szopni, ez nem erről szól, de azért jó, hogy ez a vonal csak megmaradnak kosznak, jó mélyen a föld alatt. Akárhogy is hígul fel ez a kurva világ, a punk ne legyen már úri huncutság, meg hétvégi beöltözős büdös kurva élet. Hanem ilyen legyen, rúgjon oda, kapaszkodjon erőbe, amivel ellehet mondani, hogy nem tetszik a szar. Mert a PMS 84 efféle tánczene, ökölrázós kopasz bunkó, legegyszerűbb, legnagyszerűbb. Ennél nincs szükség többre, ez a nyolcszámos meg lemehetne minden nap. A hangzással és a szín ötös borítóval is odabasz. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr9614633912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása