Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. december 21. 18:00 - csubeszshuriken

Gipsy SS - Intergalaktikus Fajtalálkozó 

0013211949_10.jpgEzt a kislemezt majdnem elfelejtettem. Vagyis majdnem elfelejtettem kirakni. Ez előbb megvolt, mint ahogy a Fekete Macska meglett, de aztán egy poszt végett a héten beugrott. Tavaly decemberben láttam őket először Győrben és mondhatom faszán kivitték a fejemet. Tudtam őket hova rakni az Önkiirtás miatt, de kellett az a koncert, hogy behúzzanak rendesen. Akkor már túl voltak az első két pár percesen, ehhez jött most nyáron a harmadik felvett anyag Intergalaktikus Fajtalálkozó címmel. Ezen most nyolc dal szerepel. 

A minap néztem azt az AMD interjút, ahol Csiszi mondja, hogy azok a zenék, amikre a gimnazista lányok táncolnak gyanúsan értelmetlenek. Meg szerinte manapság a legtöbben olyanok, még a fiúk is olyanok, mint a gimnazista kislányok. Éles hasonlat, de érettem ahogy mondja és komálom az ilyen dumákat. Mint a pincés bulik plakátjainak legalsó sorát is, hogy: A rendezvény zártkörű, kérlek ne hívd el a faszfej haverjaidat! Ezen is mindig röhögtem, pedig igazából kurva szomorú. Szomorú, mert azt is jelenti, hogy ennél nem leszünk sokkal többen. Én örülnék neki, ha a gimnazista lányok mozognának olyan bulikon, ahol a Gipsy SS és más hasonló bandák tolják. Jó lenne, ha az emberek végre nem félnének a saját dühüktől. Mert az attól való félelem is vastagon benne van abban, ahogy rögeszmésen teszi mindenki a szépet és a jót. A fiatalok a saját nagymamájukká váltak és úgy mondogatják maguknak, hogy nem lesz semmi baj. Mosolyogni kell, mert nem lesz semmi baj. 

Persze teljesen ez sem igaz, mert pont a Gipsy SS is élő példa, hogy vékony rétegben ugyan, de az új generációk is képessé válnak tanítani a dühöt. Az ő dühük meg az én dühöm. Harminc éve is ez volt, most ez van. Köztem és köztük nincsen szakadék, mert a sztori rohadtul ugyanaz. Ezért sem csodálkozom, hogy zeneileg is azonos a megközelítés azzal, ahonnan én közelítettem anno a punk felé. A CPg és a Dead Kennedys hatása is egyértelmű, vagyis a mondanivaló direkt, a zene meg hajmeresztő és rohadtul izgatott. Szóval pont ott áll ez a nyolc szám, ahonnan nincs tovább, mert ebbe több nem is kell. A Gipsy SS új cucca is ugyanazt a tévét nézi és szar a műsor, de tényleg. Ők elmondták és én is elakarom, itt is meg máshol is, de tényleg. Az elfojtott düh olyan, mint egy kupak. Ha letagadod azzal megtagadod, mert a tagadás minden más részedtől is szépen lassan elzár. Fénykép leszel, másoknak és magadnak is tetszel, de bűz ott marad és többé nem találod melyik sarokból is jön, ha a térképet út közben elvesztetted.

 

Címkék: lemezek gipsy ss
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr6714506130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása