Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. november 10. 18:30 - csubeszshuriken

Metál hardcore megatron - Húsz év után új Morning Again

dhkyht9w4aauv1s.jpgEl is felejtettem, hogy olvastam, szóval meglepetésként ért, hogy vannak új Morning Again felvételek. Amik kislemez formában már meg is jelentek és gyakorlatilag a négy friss szám fent is van a Revelation Records bandcamp oldalán. Kattintgatni és beleszaladni ebbe a Survival Instinct című anyagba pedig most nagyon jól esett. Húsz éve nem adtak ki semmit ezek az arcok, akik miatt húsz éve olyan jól csengett még az a bizonyos metalcore címke. Agilis, politikus, feszes cuccok, ötletes és egyben gyilkos zenei öltözetben. 

A kilencvenes évek istenkirály hardcore bandái közül ma már kevés aktív. A metalcore címkét lerágták és akik ringben maradtak - tisztelet a kivételnek - is többnyire elijesztenek engem, mintsem, hogy rajongnám a dolgaikat. Ezért az előbb, mikor beleszaladtam a kiadó videócsatornáján az oda felpakolt Morning Again számba, bele is gondoltam, hogy kell-e ez nekem. Aztán meg abba, hogy ilyen hosszú kihagyás után vajon miért tér vissza egy zenekar. Viszont mikor elindítottam, azért az nem volt rossz. Sőt egyáltalán nem rossz ez. Vagy legalábbis sok más cucctól, akik ebben mozognak, sokkal jobb. Párszor azért még meg kell hallgatni, de az első és utolsó számban is kaptam el jó gitártémákat. Végül is abba a felállásban jöttek vissza, ahol a To Die a Bitter Death idején abbahagyták és nekik azért rossz cuccuk nem volt szerintem. Az meg külön jó, hogy a Revelation Records támogatta őket ebben a visszatérésben. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8114364247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása