Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. július 02. 18:00 - csubeszshuriken

Norms - Háború és Fű (2020)

a1511362201_10.jpgVan még olyan, hogy Norms vagy manapság már mindenki torz? Szerintem szuper fontos kérdés és a feltevését minden körülmények között támogatom. Az én véleményem, az én háborúm, az én hatásom! A saját négyzetében már mindenki központi hatalom. Ebben a kibaszottul individualista kiabálásban pedig talán még a punk a legjobb. Abban az esetben, ha geci nagyot horzsol és nem akarja az agyadba vájni, hogy mi a faszt gondolj. Ettől lesz más. Öt perc, vagy tíz perc kikapcsolódás. Ősdühös gimnasztika, rángatózás. A Háború és Fű is ilyen genyó. Tekeregsz, mert gyors, de nem érted mit mond.  

A punkban is meg kell hozni a kemény döntéseket, hogy szóljon a cucc mondjuk harminc vagy hetven emberhez. Szerintem ez is ilyen piszkosul megosztó zene. Vagy gecire szeretem, vagy baszottul nem tudok mit kezdeni vele. Szabálytalan. Nekem mondjuk bejött, hogy nem tudtam megbízni a váltásokban, mert az életben már csak a meglepetéseknek van értelme. Hétszer vesztek meg és mind a hétszer volt értelme, kaotikus szarságok arcodra hajtogatása elég jól. Természetesen kurva zajosan szól. A kolompok és az érzelmek megdobták. Beszarás nagykirály az utolsó szám. Okos görcs és ideghegyezés. Követelem, hogy a koncerteken játsszák el kétszer is. A Hülye Hardcore és az Orbán népe után néhány évvel a közkívánat még mindig közkincs. Kormányhivatal, Lassú Emberek és Földbaszók, más már úgy sincs. Mindig mások akarják megmondani.  

  

Címkék: lemezek norms
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8915979314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása