Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. április 02. 19:00 - csubeszshuriken

Hail minden elmebeteg dobos - Ilyen volt élőben a Lightning Bolt

lightning-bolt-9.jpgAlap, hogy  minden kísérleti banda úgy indul, hogy a dobosuk megmegy kajakra. Szerintem ez a Lightning Bolt zenekar története is, hogy Brian Chippendale egy kibaszott veszélyes zseni, Brian Gibson pedig tud erre a tempóra rezegni. A duó túl van huszonöt éven és hét teljesen szétszállt lemezen, melyek közül a Sonic Citadel pont tavaly jelent meg. Írtam is ITT róla, de valójában kicsit megfogalmazhatatlan, amit ezek ketten nyomnak, ugyanis egyetlen halmazba sem fér bele. A tiszta elmebetegség azonban leginkább a koncerteken szabadul el, úgy sejtem ott jön át, de sajnos még soha nem láttam élőben a bandát. Szóval sóvárogva, de leginkább leakadt állkapoccsal néztem ezt a frissen feltöltött tavalyi felvételt, hogy mit nyomtak a Le Guess Who? elnevezésű fesztiválon Utrechtben. Bizony mondom néktek, a csávó félelmetes. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr1715584548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása