Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. január 19. 10:00 - csubeszshuriken

Meglepetés a Tiszta Gyászon - Lomaquatsi és az Equilibrium

a0595354310_10.jpgSzerintem az összes fiatal szombathelyi bandát a Betonban ismertem meg és láttam először, meg is szoktam tőlük eléggé lepődni, de a Lomaquatsi valahogy lemaradt, pedig tizennyolcban is ott voltam, abban az évben pedig ők is játszottak. Gondolom nem tudtam, hogy mire számítsak és kapcsolataimat ápoltam, valahol a bunkerfalakon kívül. Pár hete azonban a Tiszta Gyász bulin telibe kaptam a srácokat és ők lettek egy remek este meglepetési, ezzel a korántsem kiszámítható zenével. Szóval hazamentem és rákerestem erre két éve megjelent kislemezre, aztán újfent meglepődtem, mik elő nem kerülnek még Szombathelyről és azokból a próbatermekből, ahol a Pillars of Destruction, Kristályvonat és Gipsy SS zenekarok alkalomszerűen borulnak. 

Én a basszusgitár miatt egyébként ezt is noise rocknak mondanám, de az Isis és The Jesus Lizard emlékek nyomán lehet akár elszállt poszt-hardcore kirajzás is, ha úgy tetszik. A lényeg, hogy nem szabad lemaradni és gondoltam hátha valaki még nem ismeri, meg a fent említett buliról is maradt videóban lenyomat, akkor ma én is megosztom ezt a négyszámos anyagot. A címe Equilibrium és a borítóját is pazarnak tartom. Meg fogom tudni, hogy készült-e fizikai formátum. Tényleg lenyűgöző a cucc. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr2115416322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása