Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. november 19. 17:00 - csubeszshuriken

Fekete köpenyes crossover - Van új Zorn kislemez

23031660_361334760984457_4005200122237695399_n.jpgLélekvándorlás az interneten. Vagyis, ami tavaly még a CUT & PASTE, az idén már a Harakiri Diat. A penge punkfej posztok továbbélnek, csak a kurva jó, de elapadó blog után, most inkább egy videócsatornán villognak befele. Mondjuk az új Zorn nekem nem csak onnan jött lefele, mert egy ideje már követem ezt a philadelphiai fekete köpenyest. Én nem vagyok nagylemez ellenes, csak sokszor inkább kislemezes, mert egy nyolc és fél perces hetes, baszki az klasszikus hardcore / punk struktúra. 

Bár a Zorn szerintem kicsivel az átlag fölött van, mert ahogy a legegyszerűbb ötletekből tupíroznak, az alsó hangon is kajak beszarás. Fekete köpenyben megy ugyanis a crossover szórakoztatás, de ezek szerintem lőtték már magukat mindennel. A hatások tekintetében ugyanis nagyon vegyesek, mégse veszik el az a minimalista hozzáállás, ami sokkal inkább az érzésre megy, mintsem az okosságra. Van az egésznek egy sötétebb hangulata, de a black / speed témák, csak mint amikor ezt a Crom is poénra vette, vagy legalábbis nekem így jön le. A Lament című nyitónóta megint bevillantotta a második G.I.S.M. albumot, de a japánok mellett a Funeral, T.S.O.L., The Dark vonal is beugrott. Tehát nyolc és fél percet kapsz, azt jó napot. Elpusztulsz vagy beosztod! Ez egyébként a harmadik kislemez. Úgy fest nagyon súlyos bulikat nyomnak...

 

Címkék: zorn lemezek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr2815314092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása