Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. szeptember 24. 18:00 - csubeszshuriken

Hive - Most Vicious Animal (Seeing Red Records, 2019)

a2111935039_10.jpgEntombed és Totalitär! Nagyon durván fontos bandák, de én már azelőtt is barbár voltam, mikor videokazettán kipörgött a Vörös Szonja. A His Hero is Gone is azért adja, mert ugyanaz az állat bennem is megvan, csak ők üvöltenek helyettem. Mikor először hallottam megvesztem, de nem csak a dögtől, mert az örömtől is, hogy végre megint van otthonom. Rajta voltam korábban a pozitív hardcore hullámokon és éreztem, hogy megmentené a lelkemet, de ami körülöttem van, azt nem lehet. 108 és Disembodied! Megtoldották a metállal és kiálltak azzal a pokoli hangzással, ami tökéletesen illet a kérdésekhez, amiket a szövegekben feszegettek. A régi lemez pedig úgy kapcsolódik jelenemhez, hogy az alapelemeket most Hive is meghívta, mikor a Most Vicious Animal című albumot összerakta. 

Harvest, Xaphan, 108, Disembodied és Bosnia tagok új brigádja. Friss felállásban, aktuális anyaggal és egy szép új világ felé. Két évvel ezelőtt már csináltak egy lemezt, de a Parasitic Twin szerintem csak egy jó alapot hozott, hogy onnan elindulva tudjanak igazítani az arányokon. Nem hiszem, hogy jó a punknak, ha túl dallamos, mert epikus meg minden, de egyúttal erőtlen is, ha az őrlő dinamikát a parttalan dolgokkal megtörik és ott ez megtörtént. Entombed suli, d betűs taktikával szétkalapálva, miközben nyakig ér a crust, azt egyszer csak merengés?! Ezúttal viszont élesebb a kés, a hangzás is vastagabbra lett rántva, meg olyan sötét helyeken mennek át a metálba, ahol egykor az Integrity nyitotta a kapukat. Ettől független mégis d-beat maradt és nagyjából az a fajta etalon, mint amilyen a Warcry és a Nausea című hetes volt. A Ritualized Crime alapján, élőben homlokkal koppintanám fel a színpadot, annyira gonosz az a mosh és Morgan hangja is kajak előember. Rohadjak meg, hogy erősebb, mint a Schwarzenegger!

Címkék: lemezek hive
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr315163838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása