Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. június 06. 21:00 - csubeszshuriken

Új Jack és Sete Star Sept split - Kiskunhalas és Tokió unity 

b5590-43263213_1933184086721057_3958748730559037440_n.jpgKurvára sajnáltam, hogy nem lehettem ott azon a próbatermi bulin, amit a japán Sete Star Sept nyomott le tavaly Budán valahol. Hallom, hogy az új cucchoz is egy az egyben lettek rögzítve a tételek, de nyilván, ha közel állsz, a duó akkor tudja ügyesen letépni a fejed. Gondolom ott született meg az ötlet és csattant hozzá a pacsi, hogy meglegyen ez a közös Jack és Sete Star Sept valami. Kiskunhalas és Tokió unity.

Ami azért tök jó, mert kurvára nem rossz. A jó barátság alapja ugyanis a kukoricapattogtatás, vagyis az olyan jellegű közös érdeklődési körök, mint például a blastbeat, hirtelen hangulat és ritmusváltások, háromszázas pulzus, üvöltözés véres szemmel. A japánoknál néha papírzacskóval a fejeken és sokkal több paddal, dróttal, horzsoló zajjal, ahol szerintem random improvizációk is sikálnak a szokásos dühből. Míg a Jack strukturáltabb grind, bár ott se sajnálta magát soha senki. Levi is kurvára belerakja, az új dobos is keni neki, talán ezért nem tudnak belassulni, mert belül már megvan ez az ütem, amitől lejjebb nem megy. Szeretem ezt a vastag előember hangzást, így szakad faszán a nyakadra az egész. Mindenesetre a felállás most stabil, dolgozik a zenekar és épp nem olyan rég jöttek ki egy videóval, mely szám ezen a splitten is szerepel. 

A témaválasztás a tartalom és a szövegek terén is adja magát, ahogy sovány valóságunk is színtiszta szánalom. Itthon csak nagyon rövid kört írt le a szabadság szele, és minden visszarendeződött a régibe, mert a tömegek belső igénye valójában a kontroll. Az önálló gondolatok hiányában a biztonság illúzióját ez adja meg. Valaki mondja meg és én arra megyek. Mondja, hogy magyarnak születni szerencse volt és amiért azt hazudja, hogy fontos vagyok, hogy nagyobb vagyok, én befizetem az összes adót. Szaladok és szavazok is. Becses helyem van a szektában is. Ó baszki, üvöltsetek! Hát mi a fasz ez? Hát mi a fasz ez? Itt mindig csak 1984 van! Itt meg egy dühből türhő split van! Augusztustól fizikai formátumban, a videó alatt fellelhető kiadóktól - például a Drinkin' Beer In Bandana Records - és a zenekartól lesz majd beszerezhető a cucc.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8514882360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása