Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. március 09. 15:00 - csubeszshuriken

Több fekete massza Japánból - Granule és a Pain, Ritual & Life lemez

52730243_2545412458864785_8611571885617971200_n.jpgTegnap volt egy cikk az új Greenmachine lemez kapcsán, így kötöttem ki a japán Daymare Recordings másik bandájánál. Az új Greenmachine szám szólt, majd mikor vége lett, váltott a soundcloud és valami sokkal érdekesebb zene kezdett el kibontakozni. Az Invisible War remix változata volt az első Granule szám, amit meghallgattam és a szaxofon ezzel a mély és dinamikus ambient kísérettel azonnal megfogott. Hipnotikus cucc, olyasmi énekkel, mint az új Daughters. A számra rákerestem máshol is, ott megtaláltam az eredetit, de az meg teljesen más képet adott. Rituális dobok, archaikus vízió, mint egy másik verzió. Egyértelmű, hogy rá kellett menni a bandára. 

Túl sok információt mondjuk nem találtam, csak egy pár hónapos kislemezt, ami meg, mint egy The Body és Full of Hell kombináció. Sűrű, fekete, ultrazajos hardcore massza. Rövid, förtelmesen torz tételek, amolyan felzabálós fajták. Szóval lapoztam tovább és végül is összeállt, hogy az EP a bemutatkozóanyag volt, amit azóta követett most januárban egy Pain, Ritual & Life című 14 számos nagylemez is. Ezen szerepel a fennemlített remix és az a Lucifer Rising című szám, amihez bónusznóta gyanánt szintén hozzányúltak és hat percében szintén szanaszét zúznak. Egyfajta techno dominanciával, ez tehát tovább árnyalja a képet, míg a harmadik publikus szerzemény leginkább fasza sludgeviolence. Mondjuk a Greenmachine mellett a Friendship és a Black Ganion is itt jelentett meg, szóval ennél a kiadónál ezek mennek. Granule elég érdekes, de sajnos nem találtam a teljes lemezt, szóval csak a törmelékeket raktam össze itt alább. 

 

Címkék: lemezek granule
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr9314678856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása