Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. február 17. 17:00 - csubeszshuriken

Éjszínű skandináv árnyék - A Novarupta lemez és nyolc vendégénekes

47448901_364055250807422_6250894908677160960_n.jpgPersze később már láttam a tálalásban, hogy Entomed, Domkraft, Dark Tranquility és This Gift is a Curse tagok is vannak a vendégénekesek között, de érdeklődésem megnyitásában nem ez volt a döntő. Az Ourang Medan című számot hallgattam meg először és miután lenyűgözött olvastam csak utána, hogy kiket is hallgatok. Metálnak sem mindig mondanám, inkább ez a new wave reneszánsz, ami szerintem elérte a szerzőt, aki Alex Stjernfeldt egy személyben, a Novarupta zenei projektben. A Disillusioned Fire című album hat számában pedig, ahogy fentebb is említettem nyolc vendégénekes ad majd más-más karaktert a daloknak. 

Az Ourang Medan című tétel után azt éreztem ez valami olyasmi progresszív vonal, amin tavaly a Khorada (Agalloch és Giant Squid tagokból) mozgott és alkotott, de a másodiknak meghallgatott Pyroclastic Flows is hasonló képet adott. Magasztos poszt-metál óriás, ahol a fehér lapon szépen folyik szét a tinta, úgy fest művészi alkotás lesz minden kirajzolt minta. Nekem abszolút bejön, ahogy a nyolcvanas évekből most minden visszajön és az extrémben is megjelenik a new wave vagy a progresszív rock hatása akár, nagyjából az ilyesmi ízek miatt fogom várni a Novarupta lemezét is. Nagy és éjszínű skandináv árnyéknak ígérkezik. 

 

Címkék: lemezek novarupta
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr4214632532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása