Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. január 09. 16:00 - csubeszshuriken

Padlógáz az űrben - Jön az új Oozing Wound

49732772_1713169212117023_7282376337543659520_n.jpgÉrtem én, hogy sok zenésznek ez nem is cél, de nekem akkor is rohadt furcsa, hogy vannak ezek az új mester cuccok, minden klisétől kurvára elrugaszkodva és a hatalmas internetisten korában mégsem terjednek úgy, mint egy rendes bozóttűz. Emlékszem mikor gyerek voltam és beszippantott ez az egész, mennyire ki voltuk éhezve az új nevekre, lemezekre, mindig tolni valami mást, valami sokkal súlyosabbat. Nekem ez beakadt én most is mindig fürkészek. Épp ezért, mikor két éve az első Oozing Wound lemez átlovagolt az arcomon, szépen meg is hajlított az öröm hátrafelé, szóval lementem stabil hídba és úgy tipliztem faltól falig. Totális 'out of space' thrash, aminek közelről sincs Voivod szaga. Nem tudom mennyi füst kellett ehhez, de maximálisan sikerült elvonatkoztatni bármilyen mai metál valóságtól és ez piszok jó húzás volt. 

Aztán kicsit több, mint két éve jött a Whatever Forever lemez és az is faszán megcsinált. Padlógáz odakint az űrben, lekövethetetlen hangzásvilág és gitártémák, néha olyan az a lemez, mint egy búra alá szorult bogár, ami túl közel repült a naphoz, vergődik is kicsit, de aztán kineveti a gyilkos körtét és belenyugvása szentimentális elfogadásba olvad. A sludge jelzővel pedig épp ezért nem értek egyet, mert a zene eleve kurva gyors és inkább csak szarkasztikus humorral védekezik, érzékeny pillanatokba is vegyítve, mint sem, hogy simán agresszív és negatív legyen. Bár a finom, tűhegyes részletek mellett, valóban vannak lelazultabb, velőből megküldött részek. De a lényeg, hogy márciusban lesz új lemez és lemez címe most High Anxiety. Szóval rakéta ide, rakéta oda, az űrből is jól látszik, hogy az üveggolyó szuperereje halványul, mert túl sok vért szívott már ki belőle ez a tenyészet. Az új szám címe pedig Tween Shitbag, avagy ütközés előtt állunk és már a légzsák is tele van szarral.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7414550302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása