Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. január 03. 19:00 - csubeszshuriken

Tankcrimes Records 2019 - Állatorvosos lemezek a kanyarban

a1555532060_10.jpgA tegnap megosztott új Deathgrave videó végett kötöttem ki a Tankcrimes Records rajongói felületén és gondoltam, ha már ott vágyok, megpörgetem mik is mennek arrafelé. A döntés pedig nem volt hibás, mert rögtön két olyan banda nevébe is belefutottam, akik most az év elején debütálnak egy-egy nagylemezzel az említett kiadónál és első blikkre amit nyomnak, az maximálisan állatorvosos. A perui tagokból Kaliforniában szerveződött Los Huaycos deszkás thrash punk, de Sonic Youth felhangokkal. A Kicker pedig egy brit és amcsi gyülekezet, melyben a Neurosis basszusgitárosa is szerepet vállalt és a klasszikus angol punk rock hódolatának szól szerintem a dolog. 

Szóval a Los Huaycos és a perui arcok. Az oldalukon ott figyel a sztori, hogy már száz éve ismerik egymást a tagok, akik más-más időben, de mind Kaliforniában kötöttek ki végül és hozták össze öt éve ezt az új bandát. Lemezük viszont csak most lesz és ez alapján a másfél perc alapján azt mondanám állatorvosos. Hogy egykor elhunyt Akhilleusz kis barátunk kedvenc szavajárásával éljek. Az későbbi Black Flag albumok találkoznak  a korai D.R.I. lendületével és ehhez adják a saját pluszt. 

Dave Edwardson a Neurosis basszusgitárosa egyszer ott táncikált előttem Londonban, mikor a Subhumans frontembere épp a fejéhez verte a színpadon a mikrofont. Ez a kép ugrott be mikor hallgattam az első publikus Kicker számot. Aztán olvastam, hogy Dave Mello dobol a bandában és rákattintva kiadta, hogy ő ütötte az Operation Ivy soraiban is. Plusz régi brit arcokkal nyomják, szóval tuti, hogy ahogy ez is, még több klasszikus punk rock lesz a lemezen. Abszolút várós a februári megjelenés.   

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8514532694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása