Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. december 21. 19:30 - csubeszshuriken

Ünnepeljetek - Meneküljetek 

0009971748_20_1.jpgVan egy Townes Van Zandt interjú, ahol megkérdezték az énekest, hogy miért ennyire szomorúak a dalai. Mire azt válaszolta, hogy sokan játszanak derűs zenét, a világ tele van könnyű dalokkal, de ő nem ilyeneket ír. Szóval biztos lesz pár blog, ahol boldog karácsonyi bejegyezésekkel kenegetnek meg, mint a kenyeret, de én nem ilyet írtam. A kedvenc írom Cormac McCarthy nem csak a lemenő napról és a felhőkről, mikor főhőse átlovagol a hegyeken, hanem azt is leírja, hogy a ló oszló tetemeket kerülget. Az egész, mint egy film, ami forog körbe-körbe és mindig csak ugyanaz. A jó filmhez pedig filmzene is legyen, így McCarthy egyik könyvének utolsó bekezdéshez dalt is választottam - The Body / An Altar or a Grave - és kiegészítettem azt egyetlen szóval. Végett illesztettem a legvégéhez. Közelítsünk az év végéhez. 

"Valahol a folyóparti szürke erdőben ott a vadász, és ott a növekvő kukoricásban meg a városok csipkés lenyomatában is. Munkája mindenüvé elviszi, és kopói nem fáradnak. Láttam őket álmomban, habzott a szájuk, vadak voltak, és vérben forgó szemmel hajszolták e világ lelkeit. Meneküljetek." Ünnepeljetek. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7314506214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása