Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. október 31. 20:00 - csubeszshuriken

Dj Muggs megint a régi - A Cypress Hill videó teljesen új

cypress.jpgNem akarom lerágni újra azokat a csontokat, amiket mások lerágnak. Szóval nem fogok túl sokat olyan bandákról írni, akikről már amúgy is túl sokat olvastál. Meg azt sem szeretném érezni, amit éreztem úgy huszonöt évvel ezelőtt. Bírtam a korai Cypress Hill albumokat, de már hosszú évek óta nincsenek elvárásaim velük kapcsolatban. Hagytam is, hogy mindenki meghallgassa előttem az Elephants on Acid című új albumot, amit a beszélgetésekben többnyire le is húztak, akik említették. Nekem nincs ilyen erős véleményem az ügy végett, de az biztos, hogy Dj Muggs alapjai régen vegytisztán hipnotikusak voltak és az új Cypress videó számában ez szerintem most is benne van. Volt három és fél percem, amikor megint éltem a dolgot, hát gondoltam ezt megosztom. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7714336873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása