Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. február 28. 17:00 - csubeszshuriken

Nem egészen cold wave, de nagy király a Fär...

48366642_1955486554758659_3392999746950922240_n.jpgFuture bass, trap és synthpop, de én azt is simán rávágnám, hogy cold wave. A huszonegyedik század komor popzenéje a noir és sci-fi filmek sűrű hangulatával, nagyom modern hangzásvilággal. Sok zene van manapság, amikben a visszamenekülés a nyolcvanas évekhez abszolútelegáns, de a Fär két tagjával abban én is egyet tudok érteni, hogy ők már a jövő zenéje.

A new wave / dark wave zenék aranykorában az elidegenedés világa még távoli vízió volt, kihelyezve a láthatatlan jövőbe, de mindez ma már itt van az ablakon túl. A belga páros Salute című lemeze egy nagyvárosi este egyedül. An-Sofie énekesnő hangja szerintem elég különleges, az elektronika pedig okos ráhangol. Engem nagyon megfogtak két éve. Az ilyen szintű előadóknak köszönhető, hogy a popzene nem marad szitokszó. A cikk apropóját pedig egy új anyag, ami adja, áprilisban lesz friss kislemez. Erről hallható egy dal, ami mellé betettem egy élőben felvett számot is, illetve az említett bemutatkozólemezt. Szerintem bársony...

 

Címkék: lemezek fär
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr3114660279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása