Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. január 02. 17:00 - csubeszshuriken

A legnagyobb oltás - Mike Patton és az ő olasz slágerei...

mondonyito.jpgNem vagyok híve annak, hogy szopkodjam a rocksztárok faszát, de Mike Patton ez ügyben is kivétel. Nem csak azért, mert aránytalanul romantikusabb és bizsergetőbb, mint az átlag, de végül is ennek a sztorinak is ez lesz a lényege. A lényeg ugyanis az, hogy szentemberünk ahelyett, hogy beleült volna ifjúkori slágereibe, mint egy lavór húgymeleg vízbe, inkább részt vett ezer másik dologban. Meg pár éve megcsinálta a zenetörténelem egyik legnagyobb oltását mikor az ötvenes és hatvanas évek olasz slágereivel lépett a színpadra. Ami lejöhet úgy is, mint egy bizarr paródia, csak az a gáz, hogy közben kajak kiráz a hideg. 

Engem legalábbis. Bár tény, hogy nem sok olyan pofába tolattam bele eddig, akik bírják ezt a cuccot, de már megszoktam, hogy ezt a világot én kurvára nem értem. Csomó embernek mutattam már, akik még bírják is Mike dolgait, itt meg sokan húztak egyet a vállukon azt csá. Persze, hogy kinek mi a súlyos, az totál szubjektív, de Fred Bongusto slágere hét percnél vagy a grandiózus Canzone című Don Backy feldolgozás és Luigi Tenco számában az a trombitaszóló tizenhatnál, aminek a végén besír a trombitás olyan pillanatok, ahol én is csúnyán bepárásodtam. Elképesztő erejű az egész koncert, ahogy Mike Patton magáévá teszi ezeket a dalokat és kurvára túlcsordul egész ezzel a negyven fős nagy zenekarral Amszterdamban. A legjobb választás volt erre eltüntetni az ünnep nyomait. Olyan évet szeretnék most, mint Mike Patton lelke. Belemenni a legmelegebbe...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr1614529108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása