Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. december 17. 17:30 - csubeszshuriken

Teleszart tesco szatyor - Ona Snop fasza fastcore

a0922114647_10.jpgKét napja emészt a bűntudat, nagy butaság volt az éves toplistáról lehagyni egy olyan lemezt, aminek sokkal vagyok az adósa. Nem tudhatom be másnak, mert édesburgonyával ilyen zöldségesragut korábban is készítettem már, detonátornak mindig rátolom a kátrányt két cukorral, de hasonló sikerélményben csak ritkán van részem. Szóval a titkos plusz adalék ziher, hogy az Ona Snop lemeze lehetett, mert azt hallgattam közben és akkorát szartam, szerintem egy tesco szatyrot simán televágtam volna. Fontos ügyek ezek, a barátnőm most amúgy is az emésztésről olvas, mindketten tök motiváltak vagyunk, hogy jól menjenek ezek a dolgok és mikor meséltem neki az esetet különben tök meg is dicsért. Nem árultam el neki, hogy szerintem ez a lemez hajtott meg, sunyin besöpörtem a dicsőséget.

Szimpátia  pontokból meg amúgy is van még pár. Ott van a borítón Hunter S. Thompson, hogy egyem meg az öreg szipkást. Egyszer véres disznószívekkel borította be Jack Nicholson tornácát és valami hasonló poén még nekem is bakancslistás. Geezer meg a kazettaoltárom közepe, Kings Of Metal és Walls Of Jericho, istenem mekkora lemezek azok. Fontos, hogy meglegyenek a közös pontok, de azért mikor rányomtam a play gombra, az se volt ám piskóta. Legyen mondjuk The Aftrenoon Getlemen, hogy valami hasonlót is mondjak, de sokkal több humorral és lazábban faszábban. Kannás punkok csűrdöngölés, atom pöpec megfeszülés. Vokálok gyomorból, plusz sokkoló káosz grind egyenesen a szívizomba. Avagy a vegytiszta imádat és ez a jó kis egészséges tizenkettes, ami fellazítja amit fel kell, vagy nekem legalábbis az a sejtésem, hogy ez a tapasztalatom. Örülök, hogy kint van, tényleg hatalmas a cucc!

Címkék: lemezek ona snop
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr7614496250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása