Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. november 04. 15:00 - csubeszshuriken

Nagy pacsi Egerbe - Pöpec az új Tisztán videó

tisztan.jpgSzerintem vitán felül áll, hogy a Tisztàn a Cél Felé nagyon nagyot ment tavaly. Az Örökség szerintem a legjobb hazai punk nóta a legjobbak között, de az egész x thrash x 33 x 00 x úgy tokkal és vonóval atom bitang lett. Nem beszélve arról, hogy mennyire más a többi Tisztán anyaghoz képest. Pont két hete találkoztam amúgy Mikivel a metrón és mondta is, hogy lesz ez a videó, de azt nem, hogy gyakorlatilag kész is van. Egyértelmű, hogy ezt az Egészségház című nótából kellett megcsinálni, mert hatalmas érzés van benne. 

Ezt pedig a új videó abszolút vissza is adja. Én nem deszkáztam és nem nőttem fel Egerben, de a klip archív  felvételeivel nekem is pörgött a saját filmem. A bmx korszak idején napokra kiköltöztünk a házilag tákolt rámpák mellé, tíz órákat tekertünk és baromkodtunk  napi  szinteken. Kicsivel később meg sokan  korira váltottunk és éjszakákat gurultunk át. Guláb gatyája végett eszembe jutott a Bones pólóm is, amin egy kéttenyérnyi  lyuk volt oldalt, de le nem vettem volna soha, csak abban voltam hajlandó ugrálgatni. Basszus ez mind benne van Magyar Dàniel videójában, pedig semmi közöm ehhez az egész Egészségház sztorihoz. Na de ettől szép ez a magyar hardcore. Ugyanonnan jön mindenki, csak egy másik város utcái piszkolták össze az életét. Szóval ezt a videót csak megköszönni lehet srácok. Nagyon nagy pacsik Egerbe! Megállíthatatlanul! 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr9214351783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása