Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. február 08. 19:00 - csubeszshuriken

Kiégett az internet - Végül a Neurosis és a Yob lett   

51447857_2184351368270340_2624748067563241472_n.jpgElég izgalmas napot zàrtunk, izzott ma az internet. Csàóka bàcsi és tesókája tegnap kezdtek el szivárogtatni, hogy valami nagyon nagy dolog készül és az elmúlt huszonnégyben minden szóba is került, ami szóba kerülhetett. Komolyan mondom, én már azt hittem, hogy Lemmy átbaszott mindenkit és Phoenix Music Zolival tárgyalgat, de végül nem így lett. Hanem az van, amit már te is tudsz, hogy YOB és Neurosis játszik együtt július 24 -én Budapesten a Dürer Kertben.

Én meg csak szeretném megköszönni, hogy a tavaly november után megint, és öt másik főváros után életemben először itthon, de ez a két banda fogja leolvasztani az arcomat, akiknél élőben soha nem láttam jobbat. Ha tényleg lapos a föld és a hajók a semmibe zuhannak a szélén, én azt hiszem oda veszek jegyet a legvégén. Aztán jöhet az Adrift in the Ocean, majd a Tide és végül a Stones From The Sky, de szerintem azelőtt még most júliusban is meghalunk egyszer. Ha valamiért biztos, ezért érdemes élni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr5014615792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása