Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2020. március 18. 19:00 - csubeszshuriken

Vox Low - Relectures Remix EP (Born Bad Records, 2020)

a3394457491_10.jpgNektek megvan ez a francia dark wave / krautrock banda? ITT már korábban írtam az első Vox Low nagylemezről, de ma megint meghallgattam és abban abszolút egyetértettem korábbi önmagammal, hogy nagyon finom ízléssel lett összerakva. A Born Bad Records egyik legmenőbb bandája pedig úgy került újfent képbe, hogy az említett album számaihoz csináltak pár elég jó remixet, amik most jöttek ki egy kislemezen. Négy tétel, négy különböző stílusban és hangulattal, nekem nagyon adta. Igazából az eredetiknél is ott vannak alapnak az elektronikus zenék, csak itt jobban ki lett az a minimalista szemlélet, ami leginkább jellemzi a zenéjüket. A posztot pedig pluszban még megspékeltem azzal a The Fall feldolgozással, ami a legendás brit poszt-punk banda tiszteletére készült lemezen szerepel, az is tavaly jelent meg. 

Címkék: lemezek vox low
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr1615534060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása