Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. november 04. 19:00 - csubeszshuriken

Négy teljes koncert - Arms Race, S.H.I.T., AxeRash és Exit Order

maxresdefault_4_6.jpgNyakig ér a paplan, mint odakint a rohadt nedves falevelek. Elég furcsa ágyból nézni ezeket a vehemens koncerteket, de így legalább néha felülök, hogy megigazítsam mikor lerúgom a takarót. Őszi szutyok, na takarodj! Inkább kis kuckó, mint esős geci, ilyenkor legalább ki lehet azokat a koncerteket pörgetni, amik fent vannak, de nincs rá idő, mikor biciklizni is el lehet a monitor elől. Ráadásul egyik bandát sem láttam még élőben, pedig mind a négytől hallottam már olyan számokat, amik kétszáz környékére tolták a pulzusomat. Ezzel azonban nem vagyok egyedül, az utóbbi években az Exit Order, az Arms Race, a S.H.I.T. és az AxeRash is odabaszós tempót diktáltak az aktuális hardcore frontokon. Tőlük szerepel itt négy teljes frissen feltöltött koncert a Max Volume Silence videócsatorna jóvoltából. Ez egyébként egy fesztivál volt - Hardcore Hell in New York City - ahol mind a négy banda játszott. 

Az Exit Order egy bostoni banda két Green Beret taggal. Ryan Abott dobos mondjuk egy tucat bandában nyomja. Szerintem a No Tolerance és a Lifeless Dark a legjobb, de mondjuk az Aggression Pact sem rossz. Két kislemez és két éve a Seed of Hysteria. Az Exit Order nagyon fasza kis banda. 

Az aktuális angol színtér majdnem durvább, mint a kibaszott régiek és erre abszolút bizonyíték a New Wave of British Hardcore című Arms Race lemez. Nem véletlen, hogy majdnem belebetegedtem, mert a The Beast kislemezt egyszer megvették pont előttem. 

Kultikus japán hardcore / punk mintára, egy megkerülhetetlen és zajos kanadai banda. A What Do You Stand For? szerintem elég sokunkhoz szólt, mert totálisan állatorvosos felvétel. A S.H.I.T. nem kicsit baszta telibe a tavalyi évet. 

Nyáron futottam beléjük vállal, Stockholmban kenik a jóféle parasztot. Az AxeRash sem az a túlgondolkodott dolog, körülbelül olyan koszos és olyan nyers, mint egy aluljárós pizza szelet. A csaj meg szerintem poharakat eszik, mert ahogy karcolt, az kurvára nem normális. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr4315288692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása