Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2019. szeptember 01. 18:00 - csubeszshuriken

Mark Lanegan videója - Örökké úton férfiszaggal

mark-lanegan-band-night-flight-to-kabul-e1567007016590.jpgEgy olyan forró nap után, amikor fekete szeder szüret közben alsógatyára kellett vetkőznöm az erdőben, hogy párologtatni tudjak, csak a kínai ventilátorom és elnyűtt faszik történetei, amik esetleg még szóba jöhettek. Szóval beállítottam, bekapcsoltam és ledöglöttem, gondoltam olvasok valami hideget, de a telefonom gáncsot vetett, mert feldobta az egyik nagy kedvencem új videóját, én meg totál rácsúsztam. Így Lanegan bátyám új nótáját hallgattam meg vagy tízszer egymás után, nem nagyon okozott még csalódást a fazon, rajta leszek az új albumon, ami Somebody's Knocking címmel jön ki októberben. November 25 - én meg koncert a Dürer Kertben, ahol nyilván elpörköli majd a következő slágert is. Kurva jó kis new wave flashback, örökké úton férfiszaggal, kimondottan musztángoknak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr2915035048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása