Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. december 19. 09:00 - csubeszshuriken

Három Brockhampton album tavaly - Most csak az utolsó három videó...

brock_13.pngPár előadót leszámítva, a jelenkor hip-hop zenészei nem igazán tudnak lekötni. Sokszor már utána se megyek, rá se keresek, így az ismereteim is egyre szűkülnek az újabb előadókat tekintve. A Sophie's Floorboard blog viszont tavaly pont a szokásos évégi listázások idején három Brockhampton lemezt hozott ki győztesre és mivel egy frankó kis oldalról van szó, ajánlásnak vettem az esetet. Már csak azért is, mert három, azaz három nagylemez egy év alatt valószínűleg tiszteletreméltó mániákusokat takar, szerény becsléseim szerint is. 

Ehhez képest először nem nagyon tudtam őket hova rakni, egyik szám elkapott, míg másik kettő meglepett, de nem ütött. Éreztem az Odd Future hatását, de nem mondanám sem absztrakt, sem kifordított dolognak. Aztán elkezdtem nézni a videóikat és közben valahogy megéreztem azt az egyedi ízt, amivel szépen lassan hátulról bekúszott a rajongás élménye. A három lemezhez csináltak vagy húsz videót, kurva egyszerű ötletek mégis baszott szimpatikus kis majomkodások, négyet-ötöt pár hétig folyamatosan pörgettem, meg persze az albumokat is leszedtem. Aztán két hónapja betalált az Iridescence című új album és kezdődött elölről az egész. Nem is tudtam, újra hallgattam, nehezen ismertem be, de végül bekarcolt. Mert tele van új sulis dolgokkal, ezért is volt bennem ellenállás, de aztán valahogy mégis és amúgy meg abszolút. Szerintem tényleg kurva jók, pedig kurvára nem veszik komolyan. Ezt a a három legújabb alapötlet videó sem, ami pontosan amolyan, mint amilyenek ezek a gyerekfejek. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr4214499720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása