Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. december 15. 20:00 - csubeszshuriken

Van itt egy Black Bloc videó - Az erőszak és a szerelem története

black-bloc-protester-brazil.jpgÉn is úgy találtam, szóval gondoltam továbbadom. A dolgoknak amúgy is van egy természetes áramlása. Vannak köztük amiket meg kell és vannak amiket nem szerencsés megállítani. Nem azért rakom ki ezt a videót ide, mert azt szeretném, hogy azt gondold, amit én gondolok. Meg nem is azért, hogy azt csináld, amit ők mondanak. Hogy mit gondoljon vagy mit csináljon, azt senkinek nem lehet megmondani, pontosan ez lenne a lényeg. Viszont az jót tesz minden emberi lénynek, ha több szemszögből lát és nem csak abból a sarokból, ahova szorítanak. 

Ez továbbra is egy hobbioldal, ami a zenében fürdik és nem csapda, nem leszek a semmiből demagóg agitátor, aki állásfoglalást követel. Én sem tudom hol állok, vagy hova álljak. Csak azt, hogy megnéztem ezt a videót és bármennyire szerettem volna, egyetlen mondatával, vagy gondolatával sem tudnék vitatkozni. Pedig szeretném azt gondolni, hogy nincs igaza, de már megtanultam, hogy az igazság, ahogy arra én gondolok, az kurvára nem létezik. Szóval gondolkodok tovább és keresem az új szöget, hogy kilássak a sarokból. Mert mindig csak az van, amit ők mondanak és már rohadt unalmas. Szeretnék meghallgatni mást is...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr5314487496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása