Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. november 29. 10:00 - csubeszshuriken

Két szám is kint van  - Holnap jön az új Death In June album

0011684740_10.jpgMinden idők legnagyobb hatású neofolk zenekara már jó ideje egy embert takar. Douglas P. pedig továbbra sem az a kiszivárogtatós fajta. Ugyanis már jó ideje lehet tudni, hogy jön az új lemez, de egy másfél perces előzetesen kívül egy hanggal sem kaptunk többet az anyagból. Eddig! Még nem sikerült összeraknom, hogy a több harmincöt éve létező, élő brit legenda miért éppen egy horvát rádióműsorban mutat meg először többet az Essence című huszadik albumból, de szerintem ezt a faszit nem akarhatom megfejteni. Szóval csak pakolom, ami felkerült a legnagyobb videó megosztóra.

Nem tudom, hogy azoknak a rajongóknak tud-e újat adni egy sokadik Death In June lemez, akik a korai évektől rajta vannak a dolgon. Én a The World That Summer lemezzel szerettem meg őket, csak annak megjelenéséhez képest húsz évvel később. Fiatalon nem tudtam a helyén értékelni ezeket az alkotásokat, csak azért ismertem és hallgattam meg, mert sok zenész hivatkozott a Death In June megkerülhetetlenségére az alternatív zenei kultúrában. Szóval én csak az elmúlt években értem utol ezt az érzelmi mélységet, ezt a fajta zeneiséget, átgondoltságot, így nagyon várom a hivatalosan már holnap is megjelenő Essence című lemezt. Amiről az első tételt nem tudtam beazonosítani, de a másik - ami egy hete fent van - az biztos a The Trigger, ai a harmadik szám lesz majd az anyagon. Ezeket lehet pörgetni, kóstolgatni...

a1384596858_10.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr8614402956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása