Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!

2018. október 29. 15:00 - csubeszshuriken

A tisztelet és a szimpátia végett is - Kilenc nap múlva YOB koncert Budapesten

yob_2014_8006145.jpgA Profound Lore kiadó csapásvonalán elindulni szerintem sosem volt rossz ötlet. Én a The Great Cessation lemez megjelenésének idején ismertem meg a YOB nevet és az még a Profound Lore kiadónál jelent meg. Maga a zene pedig harminc másodperc alatt vett meg, vagy evett meg. Szóval érzelmileg abszolút nem volt nehéz elköteleződni Mike Scheidt bandája mellett, akik azóta sem okoztak csalódást egyetlen percükkel sem. Rajongásom története ma pedig már ott tart, hogy az idén megjelent Our Raw Heart albumot simán beszavazom az éves saját toplistám legtetejére. 

Amitől pedig a YOB nem egy sztenderd doom banda, az véleményem szerint a zenében is érezhető emberi minőség. Ezeknek a fazonoknak is valahol teljesen máshol van a zene az életükben, mint a többségnél. Az pedig, hogy Mike a közelmúltban a halál széléről táncolt vissza egy súlyos betegség kapcsán és még túl sem volt ezen, már írta a legfrissebb anyag dalait, szerintem nagyon megindító. Mert ott marad a kérdés, hogy akkor amit az Our Raw Heart hét tételében hallunk, az valójában az életbe való kapaszkodás küzdelme is? Biztos, hogy nem is kicsit. Mike utal is erre az interjúkban vastagon, amiket sorra elolvastam megnéztem és ez az arc, tök az az arc, akivel ha nem is fogok beszélgetni, tudom, hogy egy csomót tudnánk beszélgetni. Szóval a személyes szimpátia és az abszolút tisztelet miatt is ott leszek november 7 - én a YOB koncerten Óbudán a Blue Hell klubban, ahol a belga Wiegedood társaságában tolják majd a jót. A koncert facebook szintű eseményét ITT találjátok. Kedvcsinálók pedig sorban itt lefelé.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fmsuicide.blog.hu/api/trackback/id/tr6014329733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Underground! Gyanúsan sokszor van leírva az, hogy underground!
süti beállítások módosítása